Folytatódik a BP, Castrol – Renault együttműködés
Fig. Renault Sport F1
A Renault Sport F1 csapattal 2017 elején elkezdett együttműködés a csapat hatodik helyét eredményezte a szezon végén a Formula 1 Világbajnokságban. Jelenleg a Renault csapata arra törekszik, hogy visszatérjen az F1 éllovas szereplői közé, és e célból tovább kívánja folytatni ezt a gyümölcsöző együttműködést. A napokban aláírt megállapodás szerint a Castrol és a BP logók öt egymást követő évadra fognak megjelenni a Renault versenyautókon.
Ez a bejelentés nagyon izgalmas a Castrol számára. Megmutatja, hogy a BP jövőbeli mobilitási programjai hogyan változtatják meg stratégiai kapcsolatainkat a globális autógyártókkal, új lehetőségeket teremtve növekedési stratégiánk részeként – mondta Mandhir Singh, Castrol CEO.
Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy bejelentjük a BP Castrol-lal való kapcsolatunknak ezt a jelentős megerősítését, miután 2017-ben szilárd és stabil alapokat fektettünk le. A BP és a Castrol az élen jár saját területén és egy ilyen célú, méretű és időtartamú partnerség kiemeli mindkét fél szándékait és céljait – kommentálta Jérôme Stoll, a Renault Sport Racing elnöke.
Fig. Renault Sport F1
Az új megállapodás a Renault-Nissan- Mitsubishi szövetséggel való együttműködés kezdetét jelzi, amely más területeket is magában foglal. A cél a mobilitással kapcsolatos új technológiák és megoldások fejlesztésén való közös munka. 2017-ben a Renault-Nissan- Mitsubishi szövetség lett a világ második legnagyobb autógyártója, maga mögött hagyva a Toyota és a General Motors vállalatokat. A szövetség 200 országban több mint 10,6 millió autót értékesített, tíz különböző márka alatt (Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia és Datsun).